loading...
Sthmo
Sthmo بازدید : 36 دوشنبه 07 مرداد 1398 نظرات (0)

حقوق چیست و حقوقدان کیست؟  

 

حقوق چیست و حقوقدان کیست؟

 

انسان موجودی ناتوان است که برای تسلط بر طبیعت و تأمین نیازهای خود، به کمک دیگران نیاز دارد.

 

انسان نیازمند محبت است. او دیگران را دوست دارد و دوست دارد دیگران دوستش داشته باشند. مجموع نیازهای انسان او را به سوی اجتماع می کشاند و برای همین است که تا تاریخ به یاد دارد، همیشه افراد بشر با هم زندگی کرده اند.

Sthmo بازدید : 43 دوشنبه 07 مرداد 1398 نظرات (0)

 

امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .

Sthmo بازدید : 30 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

برای اکثر افراد جامعه خرید خانه یکی از خریدهای بزرگ و اصلی دوران زندگی‌شان محسوب می‌شود و برای این کار سرمایه‌ای را که چندین سال جمع کرده‌اند هزینه می‌کنند. اما بسیار دیده شده که کلاهبرداران در معاملات مسکن به شیوه‌های مختلف پول را از چنگ خریداران در می‌آورند و آن‌ها را به خاک سیاه می‌نشانند. یکی از انواع معاملاتی که آبستن چنین خطراتی است، معاملات وکالتی است. .

Sthmo بازدید : 31 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)


تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  

 

Sthmo بازدید : 37 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

حقوق مدنی
قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی دکتر ناصر کاتوزیان چاپ سی ام به بعد همراه با قوانین مرتبط ذکر شده در بودجه بندی
کتاب اموال و مالکیت دکتر ناصر کاتوزیان
کتاب اعمال حقوقی دکتر ناصر کاتوزیان
کتاب وقایع حقوقی دکتر ناصر کاتوزیان
کتاب درس‌هایی از عقود معین جلد 1 و 2 دکتر ناصر کاتوزیان
کتاب مختصر حقوق خانواده دکتر سید حسین صفایی و دکتر اسدلله امامی
کتاب الزامات خارج از قرارداد استاد دکتر سیدحسین صفایی با توجه به انطباق با قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مصوب 1387 و قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 به عنوان منبع مکل یا جایگزین کتاب وقایع حقوقی معرفی می‌شود.
کتاب‌های نکات برتر و سنجش برتر حقوق مدنی انتشارات دادآفرین

Sthmo بازدید : 38 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

 

فیزیوتراپی به شیوه ای از درمان بیماری ها و اختلالات عصبی، ماهیچه ای و اسکلتی گفته میشود که از تجهیزات مکانیکی، جریان های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر بهره میبرد. در این روش ها، ورزش، امواج مختلف، مانند امواج صوتی، مغناطیسی، لیزر، شاک وِیو، رادیویی و خواص درمانی آب (آب‌درمانی)، سرما و گرما، استفاده از سوزن خشکبه کار گرفته میشود. هدف فیزیوتراپی پیشگیری از بیماری ها، درمان، توانبخشی، کاهش نیاز به برخی از جراحی ها و درمان های دارویی طولانی مدت ، افزایش سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

 

Sthmo بازدید : 33 دوشنبه 31 تیر 1398 نظرات (0)

شرایط وکالت از دو جزء وکالت و شرایط تشکل شده است وکالت در لغت به معنای واگذار کردن، اعتماد و تکیه کردن به دیگری است[1] و در اصطلاح فقهی عقدی است که به موجب آن کسی دیگری را برای انجام کاری جانشین خود قرار می‌دهد.[2] برای تمیز حق از باطل، اجرای عدالت و حکومت بین اصحاب دعوا در محاکم اگرچه به عهده دادستان، با همکاری کارمندان اداری دادگستری است اما برای اجرای این عدالت به نحو شایسته و دقیق مستلزم همکاری اشخاصی است که با تخصص خود در این امور، با محاکم همکاری کنند، شغل این دسته از افراد آزاد شمرده می‌شود اما بخاطر تاثیر پذیری این افراد که در اجرای عدالت دارند مشمول قوانین ویژه‌ای می‌باشند که در این قوانین شرایط انتخاب، انجام وظیفه و حقوق آنها را پیش بینی نموده است. این اشخاص وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی دادگستری می‌باشند.[3]

Sthmo بازدید : 39 دوشنبه 31 تیر 1398 نظرات (0)

 با انتشار نتایج آزمون وکالت، بسیاری علاقمندند رتبه‌های برتر آزمون را بشناسند و از راهی که برای این موفقیت طی کرده‌اند باخبر شوند.

 

حکایت رتبه ۲ آزمون وکالت کانون اصفهان در این میان حکایتی خواندنی است.

 

پوریا بابایی راد که در خانواده‌ای حقوقی پرورش یافته و خواهر و برادری وکیل دارد، مسیر زندگی‌اش را با تولید سنگ‌های مصنوعی آغاز کرده و حتی چند کتاب علمی در این حوزه تألیف کرده اما در نهایت به سراغ رشته حقوق رفته و در سال ۹۶ از مقطع کارشناسی رشته حقوق در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان استان اصفهان فارغ‌التحصیل شده است.

Sthmo بازدید : 60 دوشنبه 31 تیر 1398 نظرات (0)

وکالت در ایران با چه آداب و قوانینی رو به روست و چه آفاتی آن را تهدید می کند؟توسط گروه تحریریه یاسا 1۱۱ ماه قبل ۰

وکالت در ایران

وکالت در ایران به مانند سایر کشورها ناشی از الزامات حقوقی، قانونی، عرفی و اجتماعی مربوطه بوده و بر اصول، هنجارها و آدابی تاکید دارد که علاوه بر انتظار از وکلای دادگستری به انجام آن، مرعی نداشتن مراتب مزبور، ممکن است، حسب مورد؛ مستوجب مسئولیت قانونی، کیفری و انتظامی آنها،. اهم آداب حرفه ای وکالت، به ترتیب ذیل و فهرست وار ؛ قابل اشاره می باشند

Sthmo بازدید : 59 دوشنبه 31 تیر 1398 نظرات (0)

مواد قانونی مربوط به وکالت در جمهوری اسلامی ایران چگونه استتوسط تحریریه گروه وکلای یاسا۱ سال قبل ۰

مواد قانونی مربوط به وکالت

مواد قانونی مربوط به وکالت برای وکیل ها هم قوانینی وجود دارد که برایتان بازگو می کنیم

 

مبحث اول – در کلیات مواد قانونی مربوط به وکالت

 ماده ۶۵۶

 

وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌نماید.

 

 ماده ۶۵۷

 

تحقق وکالت منوط به قبول وکیل است.

 

 ماده ۶۵۸

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 9,013
  • بازدید کلی : 22,722