loading...
Sthmo
Sthmo بازدید : 27 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)

ساک دستی بزرگ انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وسایل بیشتری را حین سفر به همراه داشته باشند. یک ساک دستی خوب علاوه بر جادار بودن بهتر است امکان چیدمان آسان داشته باشد تا دغدغه بستن ساک پیش از سفر را به بهترین شکل حل کند. خرید اینترنتی چمدان مسافرتی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه با طراحی خاصی که دارد، بستن ساک را برای شما لذت بخش کرده و دسترسی به تک تک وسایل را میسر می‌کند. این قابلیت کاربردی به علت طراحی داخلی آن است، حال به سایر ویژگی‌های این محصول می‌ پردازیم.

Sthmo بازدید : 25 سه شنبه 10 دی 1398 نظرات (0)

مقدمه ای بر چاپ روی سنگ

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

 

پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود.

 

با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد.

 

البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید.

 

در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنرنوین، با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۶

 

 ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۷

معنای لغوی 

Sthmo بازدید : 35 دوشنبه 09 دی 1398 نظرات (0)

انواع محصولات دانش بنیان

محصولات دانش بنیان به کالا یا خدماتی میگویند که در حوزه فناوری های بالا یا متوسط به بالا باشند به این معنا که دانش فنی طراحی و تولید نمونه ی آزمایشگاهی یا صنعتی محصولات به دلیل پیچیدگی فنی به سختی قابل کپی برداری بوده و کسب آن نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه باشد و منجر به ایجاد ارزش افزوده محصول شده باشد

 

Sthmo بازدید : 28 دوشنبه 09 دی 1398 نظرات (0)

 

تی‌شرت ها چندین سال است که به یکی از البسه جدا ناپزیرکمد آقایان تبدیل شده است . علت آن هم سادگی و شیک بودن آن است . همانطور که میدانید تی‌شرت از مهم ترین لباس هایی است که آقایان باید چند عدد ازآن را داشته باشند .  بسیاری از آقایان علت تمایل به پوشیدن تی‌شرت را مدل های بسیار متنوع و راحتی آن اعلام کرده اند . همه ما به خوبی میدانیم که با مدل های فراوان تی‌شرت ها تعداد بی نهایت تیپ و سبک جدید میتوان ایجاد کرد که به راحتی با دیگر لباس ها ست میشود. با شلوار جین ، با پیراهن چهارخانه و یا یک کت جین ... میتوانید تصور کنید که بسیار زیباست . در ادامه میخواهیم چندین مدل معروف ومحبوب تی‌شرت را بررسی کنیم . با ما همراه باشید.

 

Sthmo بازدید : 37 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

به نام خدا

دکوراسیون داخلی 

طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 

Sthmo بازدید : 28 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.

Sthmo بازدید : 26 چهارشنبه 13 آذر 1398 نظرات (0)

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

Sthmo بازدید : 129 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.

Sthmo بازدید : 38 پنجشنبه 07 آذر 1398 نظرات (0)

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

Sthmo بازدید : 36 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 9,011
  • بازدید کلی : 22,720